woensdag 2 november 2016

Even voorstellen



Beste allemaal,
Ik loop sinds begin dit schooljaar stage in groep 2 en daarom zal ik mijzelf even voorstellen voor u. Ik ben Corline Blom en kom uit Langerak. Ik ben 18 jaar oud. Ik sport erg graag, ik zit zelf op korfbal en speel en geef training met veel plezier. Ik woon thuis samen met mijn ouders . 2 broertjes en 1 broer. Dit eerste half jaar ga ik met plezier stage lopen bij groep 2. Ik zit zelf op de christelijke hoge school in Ede in mijn tweede jaar. Ik vind het mooi om te zien dat er zoveel verschillende kinderen in één groep kunnen zitten, ik wil er graag bij helpen dat iedereen tot zijn/haar recht komt.
Corline


Hallo,
Mijn naam is Eline van der Plaat. Ik ben 23 jaar en woon in Meerkerk. Ik studeer op dit moment voor het derde jaar aan de Marnix Academie. Naast mijn studie werk ik als kassière in Meerkerk, ik pas op bij een gezin met 2 jonge kinderen en ik geef bijles. Ik kijk uit naar een leuk jaar op de Julianaschool!